• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Masterclass Heartset
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Van goede speler naar goede coach

Yes! Promotie !!

Je bent ambitieus en omdat je goed bent ‘op de vloer’ word je gepromoveerd tot leidinggevende. Dit is een grote kans die je met beide handen aanpakt.

Ineens stuur je een team aan en is alles veranderd.

  • Voorheen was je verantwoordelijk voor je klánten en nu voor de ménsen die verantwoordelijk zijn voor je klanten. Alleen zie je dat nog niet zo…
  • Je moet beslissingen nemen waarvan je pas achteraf weet of het de juiste waren.
  • ‘Gelukkig’ ben je ook ineens omringd door ‘experts’ die het zogenaamd allemaal beter weten.
  • Dagelijks manoeuvreer je tussen de wensen van jouw team en jouw leidinggevende.
  • En bij elke keuze ervaar je een spanningsveld tussen structuur en beleving.
  • En dat alles geeft veel stress!!

Het leek een kleine stap,
maar ineens verandert je rol, de verwachtingen, je eigen beleving, de relatie met je collega’s, en nog veel meer. Niet alleen vanuit je eigen perspectief, maar ook vanuit het perspectief van je collega’s. Mensen reageren anders op je. Of ligt dat aan jezelf?

Je bent nog steeds op je best ‘op de vloer’,
en nog zoekende naar de invulling van je nieuwe rol. Je voelt nog geen grond onder je voeten als leider en omdat je toch de behoefte hebt om succesjes te boeken, ga je steeds vaker terug naar dat wat je goed kan… knallen ‘op de vloer’.

Je doet harder je best dan ooit.
Je komt als eerste en gaat als laatste. En ondertussen weet je dat je een aantal belangrijke leiderschapstaken laat liggen. En dat geeft vroeg of laat onrust in het team met alle gevolgen van dien.

Dus… nog meer stress…

 

Hi, ik ben Marco Gala en 𝐇𝐄𝐓 𝐆𝐄𝐁𝐄𝐔𝐑𝐃𝐄 𝐌𝐈𝐉 𝐓𝐎𝐄𝐍 𝐈𝐊 𝟐𝟔 𝐉𝐀𝐀𝐑 𝐖𝐀𝐒!

In Barcelona stuurde ik toen een internationaal team aan van 130 mensen. De standaard voor werkgeluk en klantbeleving lag hoog. Wij zorgden wekelijks dat 10.000 mensen vele onvergetelijke momenten beleefden.

Een geweldige ervaring, en een leerzame maar pittige klus..

Gelukkig leerde ik dat ik eerst zelf moest groeien om me beter te voelen. Mijn groeipijn leidde tot groeihonger waardoor ik me steeds meer ging verdiepen in de beschikbare kennis van allerlei leiderschapsguru’s en voor het eerst met een coach aan de slag ging. Als een spons zoog ik alle inzichten naar binnen waardoor ik het steeds meer ging zien…

Leiderschap is gewoon te leren,
maar het vraagt wel om een totaal andere mindset en andere skills. Ik moest anders leren denken, beleven en doen om te zorgen dat anderen anders gingen denken, beleven en doen. Ik moest mezelf andere vragen stellen:

  • Wat wil ik? En wat  wil ik niet?
  • Welke stappen en prioriteiten?
  • Hoe blijf ik zelf scherp en gemotiveerd?
  • Hoe krijg ik mijn mensen mee?
  • Hoe zorg ik dat het leuk blijft en iedereen betrokken is?
  • Hoe haal ik het beste uit iedere medewerker?
  • Hoe haal ik het beste uit het team?

In de praktijk kom ik bijna dagelijks leidinggevenden tegen die deze zelfde struggle ervaren, of ze nu een klein of groot team aansturen. En als dit niet goed wordt opgepakt of begeleid, heeft dat een negatieve invloed op het werkgeluk van zowel medewerkers als leidinggevende, en dan uiteraard met alle gevolgen van dien.

Zeker in deze onrustige tijden is goed leiderschap cruciaal.
Het is de basis voor werkplezier, betrokkenheid, bevlogenheid, klantbeleving, sales, noem maar op.

En… het is te leren!!

Daarom ontwikkelde ik een uniek groeiprogramma waarin aandacht is voor zowel cruciale leiderschap skills als leiderschap mindset.
Via deze link lees je alle info en kun je je aanmelden!

Categorieën

  • Anekdote
  • Boeken
  • Interessante bedrijven
  • Klantologie
  • Leiderschap
  • Nieuws
  • Opleiding
  • Uncategorized

Recente berichten

  • Samenvatting van het boek ‘Atlas of the Heart’
  • 6 trends voor klantbeleving in 2023
  • Boek samenvatting The Effortless Experience
  • Peak-end Rule
  • Ervaren versus herinneren!

Tags

Atlas of the Heart Brene Brown emotie Fish! Film Fish! Market klantbeleving klantloyaliteit koopgedrag meerverkoop Samenvatting vis! Film Vis markt

Archieven

  • februari 2023
  • januari 2023
  • september 2022
  • juli 2022
  • juni 2022
  • mei 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • juni 2021
  • mei 2021
  • december 2018
  • september 2018
  • juli 2018
  • juni 2018

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Leiderschap is te leren!!

      Daarom heeft Marco Gala voor al deze leidinggevenden een groeiprogramma ontwikkeld dat hij zelf nodig had toen hij diezelfde struggles had. Een groeiprogramma dat de leiderschap ontwikkeling enorm versneld. 𝐄𝐞𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐞𝐟 𝐠𝐫𝐨𝐞𝐢𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐦𝐚 met een maximale groepsgrootte van 20 deelnemers waarin hij iedere deelnemer 4 weken lang begeleid en waarin we aftrappen met een live dag en 4 weken later ook weer afsluiten met een live dag.

      KLIK HIER VOOR MEER INFORMATIE!!

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2023 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2023 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest