• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Masterclass Heartset Hospitality
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Experience is king!

Heartset

Anders Beleven... Anders Doen

Heartset Experience

Het verlangen naar Beleving in Business was nog nooit zo groot als nu.

Iedere organisatie wil het!

Iedereen kan het!

Maar veel organisaties stoeien ermee!
En een gastvrijheidstraining of programma resulteert meestal niet in het gewenste duurzame en authentieke resultaat.

Toch lukte het ons al bij vele organisaties in allerlei werkvelden, in meer dan 10 verschillende landen, en zelfs op 4 verschillende continenten. Dus het is mogelijk!

In deze masterclass geeft Marco Gala de methode prijs die wij de afgelopen 10 jaar hebben ingezet in deze succesvolle transformatie trajecten.

Deze methode leidde steeds weer tot duurzame en authentieke resultaten. Op 4 continenten in de wereld.

Het werkt dus écht óveral!

Het wordt een enorm waardevolle Masterclass van 3 uur!
Verwacht dus niet de standaard opsomming van interessante feiten, regels en wenselijk gedrag.

Wat deze masterclass wél biedt, is een sterk raamwerk dat je in je eigen organisatie kunt inzetten en waarin nieuw wenselijk gedrag ontstaat, niet omdat dat moet, maar omdat mensen daar zelf voor kiezen.

Deze Masterclass is dan ook voor leiders die beseffen dat het mogelijk is, dat het bij hen zelf begint, die open staan om kritisch naar zichzelf te kijken én op zoek zijn naar manieren om een next level hospitality cultuur te bouwen.

Geen zweverig verhaal, en ook geen mooie praatjes zonder bewezen daadjes 🙂 maar keiharde beproefde inzichten in begrijpelijke taal gemixt met inspirerende leerervaringen! Daarnaast wordt het natuurlijk gewoon weer een educatieve belevenis 🙂

Yes ik wil mij inschrijven! Vertel mij eerst meer...

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.

Lees verder


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Testimonial

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.

Lees verder


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Testimonial

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Een educatieve belevenis

Master Trainer

Je ontvangt de masterclass van onze master-trainer Marco Gala Molina, persoonlijk. Al op 26 jarige leeftijd stuurde hij een succesvol internationaal team aan van meer dan honderd mensen dat niet alleen memorabele klantbelevingen realiseerde maar daarbij veel waarde toevoegde in het leven van de klanten. Marco heeft dus zelf met zijn poten in de klei gestaan en jarenlang samen met zijn team het verschil weten te maken.

Als geen ander weet hij mensen écht te raken! Al ruim 15 jaar verdiept hij zich in hospitality, leiderschap en people skills. Inmiddels heeft hij met zijn team duizenden leiders van succesvolle bedrijven over de hele wereld getraind op het gebied van leiderschap en hospitality.

Zijn succesvolle aanpak is vooral uniek door een pakkende combinatie van inspirerende metaforen, subtiele confrontaties, psychologische inzichten en creatieve activiteiten. Dat maakt deze masterclass tot een waardevolle educatieve belevenis voor de deelnemers

Yes ik wil mij inschrijven!

We weten waar we het over hebben

Wij werkten de laatste 10 jaar voor allerlei organisaties wereldwijd. Wereldwijd zien we naast de enorme opmars van de digitalisatie een toename van de behoefte aan personalisatie. De 'human touch' wordt schaarster en dus nog waardevoller. We ontwikkelden transformatie trajecten om de menselijke factor te verhogen en faciliteerden trainingen in 3 verschillende talen. Onze methode bleek wereldwijd in allerlei culturen en voor allerlei organisaties, groot en klein, goed aan te slaan en mensen te inspireren om anders te kijken, anders te zijn en anders te doen. Uiteraard hebben we er ook enorm veel van geleerd en die learnings brengen we in deze masterclass in.

Ik wil contact opnemen Ik wil eerst meer informatie
Create Your Next Level Hospitality

Masterclass Heartset Hospitality

Eerstvolgende masterclass

  • Woendagavond 29 juni 2022
Ik wil mij inschrijven
Geef mij eerst meer informatie

Masterclass Heartset Hospitality

Van 19.00u - 22.00u
  • Beleving van 3 uur
  • Transformatieve inzichten
  • Beproefde methode
  • Internationale ervaring
  • Inspirerend en fun!
  • Geen rollenspellen :)

Heartset

  • Je krijgt een methode die al jarenlang wereldwijd top resultaten boekt
  • Je krijgt beproefde tools om jouw organisatie naar een next level te brengen
  • Niet hoeven luisteren naar academisch gezwam, maar écht beleven
  • Leren van iemand die zowel de kennis als de ervaring zelf heeft
  • Sparren met gelijkgestemden uit verschillende werkvelden
  • Eindigen met een tas vol inspirerende inzichten en direct toepasbare tools
225,00,-
Ik wil mij inschrijven

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2022 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2022 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest