• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Masterclass Heartset
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Heartset gaat over

BELEVING

Stel dat je in 3 uur tijd precies de juiste inzichten krijgt...

It's all about heartset!

Terwijl we als leiders vaak nog leiding geven zoals in de tijd dat we een sollicitant feliciteerden wanneer we voor hem hadden gekozen, leven we nu in een tijd waarin diezelfde sollicitant óns feliciteert wanneer hij voor ons heeft gekozen.

We worden bestookt met resultaten van wereldwijde onderzoeken waaruit blijkt dat de betrokkenheid van medewerkers is gedaald, het verzuim is gestegen, het werkplezier is verminderd, het verloop daarentegen is verhoogd en dus de loyaliteit is gedaald.

Maar laten we vooral niet vergeten dat ieder mens nog steeds het liefst een job wil waarin hij vol passie het beste van zichzelf wil geven. Ieder mens wil AAN staan en dat vuur in zijn lijf voelen.

En… iedereen heeft een AAN knop!

Dus laten we als leider vooral kritisch blijven op ons eigen leiderschap want alleen dan blijven we zoeken naar manieren om die AAN knop te vinden. En alleen dan lukt het om de passie, betrokkenheid en inzet van onze mensen te prikkelen en hen AAN te zetten.

De centrale vraag wordt dan:

Wat voor leider moet jij zijn om jouw mensen AAN te krijgen?

 

Iedere organisatie wil het!
En een standaard training of programma resulteert meestal niet in het gewenste duurzame en authentieke resultaat.

HOE KRIJG JE HET DAN WEL VOOR ELKAAR?

Tijdens deze energieke masterclass van 3 uur vul je je rugzak met nieuwe inspirerende inzichten en praktische tools die je meteen in je eigen organisatie kunt toepassen, waardoor:

– het leiderschap weer inspirerend wordt,
– de fun, passie en betrokkenheid toeneemt,
– er meer connectie en loyaliteit ontstaat,
– meer mensen fans en ambassadeurs worden.

De kennis en inzichten zijn wetenschappelijk onderbouwd en vooral door onszelf getoetst in de praktijk, in verschillende werkvelden én wereldwijd.

Maar verwacht geen saaie waterval aan kennis en modellen. Je gaat het vooral beleven!

Wat deze masterclass verder wél biedt, is een sterk raamwerk dat je in je eigen organisatie kunt inzetten en waarin nieuw wenselijk gedrag ontstaat, niet omdat dat moet, maar omdat mensen daar zelf voor kiezen.

Deze Masterclass is dan ook voor ondernemers, managers en leiders die op zoek zijn naar manieren om hun mensen te inspireren om inspirerende dingen te doen, zodat ze samen hun organisatie nog leuker kunnen maken.

Geen zweverig verhaal, en ook geen mooie praatjes zonder bewezen daadjes 🙂 maar keiharde beproefde inzichten in begrijpelijke taal gemixt met inspirerende leerervaringen! Daarnaast wordt het natuurlijk gewoon weer een educatieve belevenis 🙂

Yes ik wil mij inschrijven! Vertel mij eerst meer...

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.

Lees verder


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Testimonial

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.

Lees verder


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Testimonial

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Een educatieve belevenis

Master Trainer

Je ontvangt de masterclass van onze master-trainer Marco Gala Molina, persoonlijk.

Als geen ander weet hij mensen écht te raken! Al ruim 15 jaar verdiept hij zich in beleving, leiderschap en people skills. Inmiddels heeft hij aan de wieg gestaan van meerdere succesvolle transformatie trajecten voor organisaties over de hele wereld.

Zijn succesvolle aanpak is vooral uniek door een pakkende combinatie van:

1. wetenschappelijk onderbouwde content

2. die naadloos aansluit op de behoefte

3. in een boeiende verpakking die deelnemers van begin tot eind scherp en leergierig houdt.

Yes ik wil mij inschrijven!

Leer de inzichten die we gaven aan high end hotels in Dubai.

Wij werkten de laatste 10 jaar voor allerlei organisaties wereldwijd. Wereldwijd zien we naast de enorme opmars van de digitalisatie een toename van de behoefte aan personalisatie. De 'human touch' wordt schaarster en dus nog waardevoller. We ontwikkelden transformatie trajecten om de menselijke factor te verhogen en faciliteerden trainingen in 3 verschillende talen en op 4 continenten wereldwijd, van Amsterdam naar Bangkok, van Barcelona naar Washington en van Parijs naar Sao Paolo. Onze methode bleek wereldwijd in allerlei culturen en voor allerlei organisaties, groot en klein, goed aan te slaan en mensen te inspireren om anders te kijken, anders te zijn en anders te doen. In deze Masterclass krijg je de krenten uit de pap.

Ik wil contact opnemen Ik wil eerst meer informatie
van Mindset naar Heartset

Masterclass Heartset

Eerstvolgende masterclass

  • Woendagavond 15 maart 2023
Ik wil mij inschrijven
Geef mij eerst meer informatie

Masterclass Heartset

Van 19.00u - 22.00u
  • Beleving van 3 uur
  • Transformatieve inzichten
  • Beproefde methode
  • Internationale ervaring
  • Inspirerend en fun!
  • Geen rollenspellen :)

BELEVING

  • Je krijgt een methode die al jarenlang wereldwijd top resultaten boekt
  • Je krijgt beproefde tools om jouw organisatie naar een next level te brengen
  • Niet hoeven luisteren naar academisch gezwam, maar écht beleven
  • Leren van iemand die zowel de kennis als de ervaring zelf heeft
  • Sparren met gelijkgestemden uit verschillende werkvelden
  • Eindigen met een tas vol inspirerende inzichten en direct toepasbare tools
225,00,-
Ik wil mij inschrijven

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2023 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2023 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest