• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Masterclass Heartset Hospitality
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Ons verhaal

Let's meet

Een korte introductie

Wie is Klantbeleving?

Het huidige bedrijf Klantbeleving BV is in 2005 opgericht door Marco Gala Molina onder de naam Business Experience Support & Training (B.E.S.T.). In 2015 veranderde de naam in B.E.S.T. Klantbeleving BV. Pas in 2018 zijn we doorgegaan als Klantbeleving BV.

Onze core-business is het in de verf zetten van het menselijk potentieel in organisaties met als doel dat mensen hun brein en hun hart effectiever inzetten, betere relaties bouwen en een hoger authentiek en duurzaam rendement realiseren.

Daar gaat ons hart sneller van kloppen!

Wij werken met organisaties die net als wij overtuigd zijn dat mensen het verschil maken. Vanuit die overtuiging helpen wij een energieke cultuur te bouwen van enthousiasme, verbinding en creativiteit waarin mensen er zelf voor kiezen om het beste van zichzelf te geven en betere resultaten realiseren.

Wij realiseren breakthroughs door mensen te inspireren en uit te dagen om vanuit een andere context te kijken. Vanuit die andere context ontstaat het gewenste gedrag. Niet omdat het moet, maar omdat dat een eigen keuze is. Op een wijze zijn resultaten authentiek en duurzaam, niet alleen in hun werk, maar ook op persoonlijk vlak.

Het afgelopen decennium hebben we transformatieprogramma’s gefaciliteerd bij diverse organisaties over de hele wereld en daarmee een positieve impact op zowel de organisaties als voor honderduizenden mensen gerealiseerd.

Leren moet volgens ons FUN zijn én een tikkeltje op het randje. Niet alleen omdat neuro-wetenschappelijk is aangetoond dat dat meer effect heeft, maar juist omdat we het terug zien in de resultaten die we ermee boeken.

Authentieke en duurzame resultaten

Mensen doen wat ze doet door hoe ze de wereld ervaren. Niet alleen vanuit het bewuste, maar ook het onbewuste. Door in te zoomen op die diepere oorzaken, dagen we mensen uit zichzelf weer op scherp te zetten, meer plezier in hun werk te ervaren en betere resultaten te halen. Verwacht in onze trainingen niet de standaard opsomming van interessante feiten, regels en wenselijk gedrag. Wat we wél doen, is een andere frame creëren waarin nieuw wenselijk gedrag ontstaat, omdat mensen daar dan zelf voor kiezen. Deze methode leidt tot duurzame en authentieke resultaten. Uit onze eigen ervaring kunnen we nu zeggen dat het overal werkt!

Ik wil contact opnemen Ik wil eerst meer informatie
Jarenlange internationale ervaring

Wat nemen we mee?

In de afgelopen 10 jaar hebben we meer dan 100 bedrijven geholpen zich te verbeteren en te onderscheiden, en een positieve leer-impact gehad op het leven van meer dan 100.000 mensen door hen te leren anders te denken en te doen. We hebben gezien dat onze aanpak in elke branche écht werkt ongeacht welke titel het werkveld aan consumenten toekent: klanten, gasten, cliënten,…

Om de beste resultaten te realiseren, werken wij met een netwerk van door onszelf nauwkeurig geselecteerde specialisten van psychologen, opleidingskundigen, NLP’ers, coaches, organisatiespecialisten en toptrainers.

De juiste mensen worden altijd per uitdaging bij elkaar gezocht waardoor we ten eerste optimale resultaten kunnen realiseren en ten tweede elke uitdaging aankunnen, of het nu gaat om een bedrijf van 50 personen of 500.000 personen, nationaal of internationaal.

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Bakkie doen?

      In de afgelopen 10 jaar hebben we gewerkt met 100+ bedrijven, 1.000+ klantbelevingsrapporten laten maken en 10.000+ mensen getraind en gecoacht om anders naar hun vak te kijken om zodoende meer gastvrijheid en klantbeleving te kunnen realiseren en zich te kunnen onderscheiden in hun branche. We hebben gezien dat onze aanpak in elke branche écht werkt ongeacht welke titel uw werkveld aan consumenten toekent: klanten, gasten, cliënten,…

      Yes! Ik wil kennismaken Ik wil eerst meer informatie

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2022 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2022 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest