• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Masterclass Heartset
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Ons verhaal

Let's meet

Een korte introductie

Wie is Klantbeleving?

In 2005 nam Marco Gala het initiatief en richtte Klantbeleving BV op. Met zijn unieke visie op klantbeleving en mensen in beweging krijgen, onderscheidden we ons snel in de markt. Sindsdien zijn we vastbesloten om mensen en organisaties te helpen groeien en excelleren.

Ons doel is om mensen binnen organisaties te helpen hun brein en hart effectiever in te zetten, om betere relaties te bouwen en een authentiek en duurzaam resultaat te behalen.

Daar gaat ons hart sneller van kloppen!

Wij geloven dat mensen het verschil maken en dat is waarom wij samenwerken met organisaties die dezelfde overtuiging delen.

Onze aanpak is gericht op het inspireren en uitdagen van mensen om vanuit een andere context te kijken, zodat ze zelf kiezen om het gewenste gedrag aan te nemen. Hierdoor zijn de resultaten authentiek en duurzaam, niet alleen op werkgebied maar ook op persoonlijk vlak.

Onze ervaring heeft ons geleerd dat leren een educatieve belevenis moet zijn én een tikkeltje op het randje. Want niet alleen omdat neuro-wetenschappelijk is aangetoond dat dat meer effect heeft, maar juist omdat we zien dat het terugkomt in de resultaten die we ermee boeken.

Het afgelopen decennium hebben we transformatieprogramma’s gefaciliteerd bij diverse organisaties over de hele wereld en daarmee een positieve impact op zowel de organisaties als voor honderduizenden mensen gerealiseerd.

Laten we samen werken aan het creëren van een energieke cultuur binnen jouw organisatie, waarin mensen er zelf voor kiezen om het beste van zichzelf te geven en betere resultaten te realiseren.

Authentieke en duurzame resultaten

Mensen doen wat ze doet door hoe ze de wereld ervaren. Niet alleen vanuit het bewuste, maar ook het onbewuste. Door in te zoomen op die diepere oorzaken, dagen we mensen uit zichzelf weer op scherp te zetten, meer plezier in hun werk te ervaren en betere resultaten te halen. Verwacht in onze trainingen niet de standaard opsomming van interessante feiten, regels en wenselijk gedrag. Wat we wél doen, is een andere frame creëren waarin nieuw wenselijk gedrag ontstaat, omdat mensen daar dan zelf voor kiezen. Deze methode leidt tot duurzame en authentieke resultaten. Uit onze eigen ervaring kunnen we nu zeggen dat het overal werkt!

Ik wil contact opnemen Ik wil eerst meer informatie
Jarenlange internationale ervaring

Wat nemen we mee?

In de afgelopen 10 jaar hebben we meer dan 100 bedrijven geholpen zich te verbeteren en te onderscheiden, en een positieve leer-impact gehad op het leven van meer dan 100.000 mensen door hen te leren anders te denken en te doen. We hebben gezien dat onze aanpak in elke branche écht werkt ongeacht welke titel het werkveld aan consumenten toekent: klanten, gasten, cliënten,…

Om de beste resultaten te realiseren, werken wij met een netwerk van door onszelf nauwkeurig geselecteerde specialisten van psychologen, opleidingskundigen, NLP’ers, coaches, organisatiespecialisten en toptrainers.

De juiste mensen worden altijd per uitdaging bij elkaar gezocht waardoor we ten eerste optimale resultaten kunnen realiseren en ten tweede elke uitdaging aankunnen, of het nu gaat om een bedrijf van 50 personen of 500.000 personen, nationaal of internationaal.

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Bakkie doen?

      In de afgelopen 10 jaar hebben we gewerkt met 100+ bedrijven, 1.000+ klantbelevingsrapporten laten maken en 10.000+ mensen getraind en gecoacht om anders naar hun vak te kijken om zodoende meer gastvrijheid en klantbeleving te kunnen realiseren en zich te kunnen onderscheiden in hun branche. We hebben gezien dat onze aanpak in elke branche écht werkt ongeacht welke titel uw werkveld aan consumenten toekent: klanten, gasten, cliënten,…

      Yes! Ik wil kennismaken Ik wil eerst meer informatie

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2023 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2023 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest