• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Hospitality Fit Jaarprogramma
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
How emotions drive value

The DNA of Customer Experience

‘ The DNA of Customer Experience: How emotions drive value’ van Colin Shaw is een must-read voor leiders die zich willen onderscheiden in een competitieve markt.

Het boek onthult dat klanttevredenheid niet alleen afhangt van de prestaties van een bedrijf, maar ook van de emotionele beleving die ze bij hun klanten oproepen.

Shaw biedt een praktische methode om deze emotionele reacties te meten en analyseren. Door zich te richten op het creëren van positieve emoties bij klanten, zoals plezier, verbondenheid, relevantie en voldoening, kunnen bedrijven zich onderscheiden van hun concurrenten en echte loyaliteit opbouwen. Dit biedt een aanzienlijk concurrentievoordeel en waarde toevoegen aan hun klantervaring.

Het boek illustreert de methode met concrete voorbeelden van bedrijven die het hebben gebruikt om hun klanttevredenheid te verbeteren en hun bedrijfsprestaties te verhogen.

Bedrijven die zich richten op de emoties van hun klanten in plaats van alleen op de functionaliteit van hun producten of diensten, kunnen zich onderscheiden van hun concurrenten en echte loyaliteit opbouwen.

Categorieën

  • Anekdote
  • Boeken
  • Interessante bedrijven
  • Klantologie
  • Leiderschap
  • Nieuws
  • Opleiding
  • Uncategorized

Recente berichten

  • De oplossingsmachine
  • Wat je team écht nodig heeft om te shinen!
  • Rem eraf, Gas erop
  • De Psychologie van Besluitvorming
  • “I’m Sasha Fierce!”

Tags

#gastbeleving #Philoxenia Atlas of the Heart Brene Brown emotie Fish! Film Fish! Market gastvrijheid geluk geluksmomentjes klantbeleving klantloyaliteit koopgedrag leiderschap meerverkoop peak-end rule Samenvatting The Alter Ego Effect vis! Film Vis markt

Archieven

  • december 2024
  • oktober 2024
  • juni 2024
  • maart 2024
  • januari 2024
  • oktober 2023
  • september 2023
  • mei 2023
  • maart 2023
  • februari 2023
  • januari 2023
  • december 2022
  • september 2022
  • juli 2022
  • juni 2022
  • mei 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • juni 2021
  • mei 2021
  • december 2018
  • september 2018
  • juli 2018
  • juni 2018

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Let's connect!

      'The DNA of Customer Experience: How emotions drive value' biedt waardevolle inzichten en praktische tips voor leiders die de klanttevredenheid willen verbeteren en hun concurrentiepositie willen versterken. Door zich te richten op de emoties van klanten, kunnen bedrijven waarde toevoegen aan hun klantervaring en een voorsprong krijgen op de concurrentie. Het is tijd voor leiders om te investeren in het begrijpen en beïnvloeden van de emoties van hun klanten om hun bedrijf naar het volgende niveau te tillen.

      Neem contact op!

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2025 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2025 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest
      Op onze website worden analytische cookies gebruikt, zodat we het gebruikersgemak van onze website kunnen verbeteren.OkéMeer lezen