• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Hospitality Fit Jaarprogramma
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Heartset gaat over

BELEVING

Stel dat je in 3 uur tijd precies de juiste inzichten krijgt...

It's all about heartset!

Herken je dit?

Je geeft leiding alsof het nog 2010 is.
Alsof jij degene bent die mag kiezen uit sollicitanten.
Terwijl de realiteit is omgedraaid… zij kiezen jou.

Ondertussen blijven de cijfers binnenstromen:
📉 betrokkenheid daalt
📈 verzuim stijgt
📉 werkplezier keldert
📈 verloop neemt toe

Maar vergis je niet.

Iedereen wil nog steeds een job waarin je het vuur in je lijf voelt.
Waarin je ertoe doet. Waarin je AAN staat.

En goed nieuws:
🔌 iedereen heeft een AAN-knop.

De enige vraag is:
👉 Wat voor leider moet jij zijn om die knop aan te krijgen?

Iedere organisatie wil het:
meer passie, meer eigenaarschap, meer plezier, minder gedoe.

Maar standaard trainingen leveren zelden blijvende verandering.

HOE DAN WEL?
Door te starten bij wat mensen écht beweegt.

Tijdens deze energieke en verrassend praktische Masterclass…
✅ Vul je je rugzak met inspirerende inzichten
✅ Krijg je direct toepasbare tools
✅ Beleef je hoe jij mensen AAN kunt zetten
✅ Ga je naar huis met een sterk raamwerk voor duurzaam leiderschap

En je merkt meteen verschil.

🔸 Leiderschap voelt weer inspirerend
🔸 De connectie groeit – met jezelf én je team
🔸 Loyale ambassadeurs komen vanzelf
🔸 Mensen doen niet wat moet, maar wat ze wíllen

Want gedragsverandering komt niet van bovenaf.
Maar van binnenuit.

Voor wie is deze Masterclass?

Voor leiders, ondernemers en managers die:

  • Zich niet neerleggen bij middelmatigheid

  • Het verschil willen maken in hoofd én hart

  • Zoeken naar leiderschap dat mensen écht raakt

  • Meer willen dan een ‘tooltje’ of ‘trucje’

Geen zweverig gedoe.
Geen droge theorie.
Maar beproefde inzichten + inspirerende ervaring = blijvende impact.

Yes ik wil mij inschrijven! Vertel mij eerst meer...

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.

Lees verder


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Testimonial

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.

Lees verder


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Testimonial

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Meet your trainer

Marco Gala Molina

Hij raakt mensen. Altijd.

Marco Gala Molina is internationaal trainer, belevingsexpert en transformatiemagiër.
Met 15+ jaar ervaring, 4 continenten op zijn naam, 3 talen in zijn rugzak en talloze organisaties die door hem radicaal veranderden.

Zijn geheim?
🔹 Wetenschappelijke inzichten
🔹 Gemixt met praktische toepasbaarheid
🔹 Verpakt in een energieke ervaring die blijft hangen

Van Amsterdam tot Bangkok. Van Rotterdam tot Washington.
Overal weet Marco mensen te raken. En AAN te zetten.

Yes ik wil mij inschrijven!

Leer de inzichten die we gaven aan high end hotels in Dubai.

Wereldwijd getest. Lokaal toepasbaar. De human touch is de nieuwe superpower. In een wereld die steeds digitaler wordt, wint wie echt contact maakt. De afgelopen 10 jaar ontwikkelden we programma’s voor bedrijven in allerlei sectoren: 📍 Van beauty industrie tot energie leverancier 📍 Van hospitality tot retailketen 📍 Van Parijs tot São Paolo Onze aanpak blijkt overal te werken. Omdat we vertrekken vanuit wat mensen in de kern beweegt. Tijdens deze Masterclass krijg jij de allerbeste inzichten en werkvormen uit al die trajecten. De krenten uit de pap.

Ik wil contact opnemen Ik wil eerst meer informatie
van Mindset naar Heartset

Masterclass Heartset

Eerstvolgende masterclass

  • Vrijdag 20 juni 2025
Ik wil mij inschrijven
Geef mij eerst meer informatie

Masterclass Heartset

Van 10.00u - 15.00u
  • Hoe krijg ik mijn mensen weer écht in beweging?
  • Hoe zorg ik voor meer verbinding en betrokkenheid, terwijl alles steeds vluchtiger wordt?
  • Hoe kan ik leidinggeven op een manier die past bij deze tijd én bij mezelf?
  • Hoe maak ik van klanten én collega’s (weer) fans?
  • Hoe hou ik m’n team bij elkaar als alles continu verandert?
  • Hoe creëer ik een cultuur waarin mensen zélf verantwoordelijkheid nemen?
  • Hoe kan ik zélf ook weer AAN gaan?

BELEVING

  • Geen passieve kennissessie, maar een belevenis die blijft hangen.
  • Geen vaag gedoe, maar inzichten die werken. Onderbouwd én getest in de praktijk.
  • Internationaal bewezen methode... van Bangkok tot Barcelona, in allerlei sectoren en culturen.
  • Leren van iemand die zowel de kennis als de ervaring zelf heeft
  • Sparren met gelijkgestemden uit verschillende werkvelden
  • Eindigen met een tas vol inspirerende inzichten en direct toepasbare tools
395,00,-
Ik wil mij inschrijven

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2025 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2025 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest
      Op onze website worden analytische cookies gebruikt, zodat we het gebruikersgemak van onze website kunnen verbeteren.OkéMeer lezen