• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Hospitality Fit Jaarprogramma
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Succesverhalen

Testimonials

Wat zeggen onze opdrachtgevers?

Onze klantbelevingen

In de afgelopen 13 jaar hebben we meer dan 100 bedrijven geholpen zich te verbeteren en te onderscheiden. Onze trainingen hebben een positieve leer-impact gehad op het leven van meer dan 100.000 mensen door hen te leren anders te denken en te doen. We hebben gezien dat onze aanpak in elke branche écht werkt ongeacht welke titel het werkveld aan consumenten toekent: klanten, gasten, cliënten,…

We laten onze opdrachtgevers graag vertellen over hun ervaring met ons.

Kennismaken? Houd mij op de hoogte

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      "Ik ben altijd superenthousiast over de trainingen van Klantbeleving. Ze zijn gezellig, interactief, up to date, geheel gemaakt op het bedrijf ( geen standaard verhalen). Voor degene die trainingen volgen, zijn de situaties die benoemd worden altijd heel herkenbaar, wat ik erg belangrijk vind. Het is absoluut geen saaie trainingsdag maar echt heel leerzaam en gezellig ook met je team. Ik heb gebruik gemaakt van Klantbeleving bij verschillende bedrijven en branches en overal had ik enthousiaste medewerkers na hun trainingen én tevreden klanten. "

      hospitality training

      Desley Boxtart
      Organisator Pur Sang - innovatieve, creatieve en transparante uitvaartverzorger

      "Ongeveer 16 jaar geleden heb ik bij De Beren Eetcafés een FISH! Training van Marco gevolgd, en deze heeft een blijvende impact op mij gemaakt. Marco slaagde erin om op een inspirerende en overtuigende manier over te brengen hoe belangrijk het is om gasten niet alleen goed te bedienen, maar ze een ervaring te bieden die hen echt bijblijft. Hij benadrukte dat gastvrijheid niet alleen gaat om het uitvoeren van je taken, maar om een mindset van oprechte betrokkenheid, plezier en aandacht. Wat mij echt goed is bijgebleven, was hoe Marco de nadruk legde op het verschil dat de kleine dingen kunnen maken: oprechte aandacht, een warme glimlach en net dat beetje extra inzet. Deze lessen neem ik nog steeds mee in zowel mijn zakelijke leven als in mijn persoonlijke interacties. Ik zou hem zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die streeft naar inspiratie, ontwikkeling en impact in zijn of haar organisatie. Ik heb het je al persoonlijk gezegd, maar bij deze nogmaals: dankjewel, Marco!"


      Kevin Kolart
      Managing Partner bij Devolvio (Cronos)

      "Het gaf ons kader verfrissende inzichten en was voor de groei van zowel individu als team van grote waarde. Chapeau voor de manier van omgaan met de groepsdynamiek. (Gemiddelde waardering van gehele kader: 9 )"


      Robert Post
      Ondernemer Coop supermarkt en vastgoed

      "We hebben al vele cursussen gehad, maar deze was écht super! Goede inzichten werden op een inspirerende, confronterende en uitdagende manier gebracht en ondersteund van duidelijke praktijkvoorbeelden. Een dag van 13 uur vloog voorbij. Een goed opzet waarbij er aandacht was voor zowel je eigen IK als voor het leiden van je team. Ons kader beoordeelde deze cursus met een 9,2 (gemiddeld)."


      Rick Willems
      Jumbo Benders

      "Marco Gala, de naam zegt het al! Het is een feest op zich om geïnspireerd te worden door Marco. Naast de vele out-of-the-box leerpunten en invalshoeken is het gewoon leuk om op verrassende wijze met je neus op de feiten te worden gedrukt. Hij heeft zowel ons kader als ons totale team van 60 medewerkers een stap verder gebracht voor wat betreft leiderschap en klantvriendelijkheid in de breedste zin van het woord. Marco zelf is een inspirerende en makkelijk te volgen trainer die geen vakjargon gebruikt wat niet te volgen is maar met zijn benen op de werkvloer staat. Een echte aanrader voor een team dat zijn weg zoekt op het gebied van leiderschap, klantvriendelijkheid en klantbeleving. Muchas Gracias!"


      Elbert van den Doel
      Eigenaar bij Plus Elbert van den Doel

      "Deze training moet je doen! Hartstikke leerzaam! Veel puzzelstukjes die je in je leven hebt verzameld, vallen na deze training op zijn plek. Leerzaam voor alle leeftijden, branches en voor elk niveau. Top!"


      René Bogaart
      BIG horeca exploitatie, eigenaar/directeur

      "Deze training is ver boven mijn verwachting uit gestegen! Enorm veel nieuwe en direct bruikbare dingen geleerd. Ook de manier hoe Marco het allemaal weet te brengen… super!"


      Joost Huisman, ondernemer
      KlusWijs Alblasserdam

      "Ons kader heeft al vele trainingen gehad, dus we gingen er sceptisch in. We dachten dat het wel veel van hetzelfde zou zijn, maar deze 3daagse masterclass is écht totaal anders. Het heeft ons bijzonder positief verrast. Mooie praktische inzichten en bruikbare tools gekregen die direct konden worden ingezet om een briljante cultuur te creëren. Alles viel in deze training op zijn plaats. Daarbij was er er een perfecte mix tussen theorie en actief bezig zijn."


      Giel Smits
      Eigenaar meerdere Plus supermarkten; Plus is meerdere keren uitgeroepen tot klantvriendelijkste bedrijf van NL

      "Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving."


      Carina Priesman
      Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

      "Marco denkt in kansen, zet hem voor een willekeurige groep en met zijn charme en kennis zal hij heel makkelijk een leerklimaat scheppen dat uitnodigt tot blijvende gedragsverandering."


      P. van Rooy
      HMR Manager Prisma (Zorg)

      "Ben er echt meteen mee aan de slag gegaan en hoor nu van mijn managers dat ik sinds die training (in positieve zin) veranderd ben. Ik probeer nu zoveel mogelijk aapjes van mijn schouder te houden en doelen te stellen met het team. Ze zelf na laten denken en ook zelf laten oplossen. Nogmaals dank voor een zeer waardevolle tweedaagse training, super!"


      Joris Soetendal, General Manager
      Usine

      "Marco van Klantbeleving BV is een top trainer. Hij weet exact hoe hij een groep kan enthousiasmeren en kan meenemen op reis. Hij is in staat om voor de juiste verandering te zorgen en een ieder te prikkelen op zijn of haar manier. Dit op elk niveau binnen de organisatie. Zijn kennis, passie en enthousiasme zorgen voor het juiste resultaat. Marco is een zeer geschikte trainer voor veel organisaties. "


      Marieke Lamberts, GM
      Hotel Pullman Eindhoven Cocagne

      "We hebben Klantbeleving al meerdere jaren ingezet voor onze leidinggevenden. Als trainer gaat Marco op zoek naar direct contact met de trainees. Hij heeft oog voor kwaliteiten, maar ook voor de aarzelingen en voor dat wat hen hindert om als leidinggevende optimaal effectief te zijn. Hij adresseert beide heel direct en persoonlijk en creëert zo ruimte voor beweging."


      Frank Vrolijks, Algemeen directeur
      RPS, advies- en ingenieursbureau

      "We worked together in a project. He came to us while we were busy opening a hotel and he inspired us during those rush days...we learned how to keep our guest more satisfied, how to improve our sales skills, how to let go things and not... After a year of these project we win the game against other ibis hotels in the Netherlands and thanks to him. He understood us, he changed his strategy and went for a long time investment....which made us who we are now in #ibisrotterdamcitycentre and that's something you don't see everyday. Highly recommended and a very good friend now."


      Ozgur Eylen
      Accor Hotels

      "I have been working with Klantbeleving BV over the last seven years during different occasions. On all occasions I have been impressed by the dedication, drive, interest in people but moreover the passion for the Hospitality Industry and getting the most out of people."


      John Nieuwland, General Manager
      Accor

      "Prima! Er wordt gewerkt met prikkelende opdrachten en er is een goede mix van theorie en praktijk. Ik ga dit zeker aanbevelen!"


      Tim Holtel
      RPS Nederland, Projectmanager Geo-informatics

      "Marco trained me to be a trainer in customer experience. He works very widespread and has an eye for detail. The best part of his training is that you change the nature of the person without losing one self. The information and examples he gives are very strong and practical. They speak to the imagination and therefore not soon forgotten. This leaves a kind of buzz of inspiration around that gives maximum results in a short and long term period."


      Gino Houtzager
      Hospitality professional

      "Na twee intensieve dagen leiderschapstraining gebruik ik veel uit de cursus naar mijn collega’s. Er is echt een andere energie nu. Marco weet een goede basis te leggen voor het omgaan en begrijpen van je collega’s. Voor mij was het een inspirerende en nuttige cursus die ik zeker kan aanbevelen."


      Tineke Arendsen
      Quality Manager groothandel

      "Marco is een bevlogen trainer die op een speelse wijze gestalte geeft aan een intensieve meerdaagse leiderschapstraining. Als ambitieus persoon kan je er veel voordeel voor jezelf en anderen uithalen. Je krijgt tools en tips om in beginsel een beter, evenwichtiger persoon te zijn waardoor je op alle vlakken een betere prestatie kunt neer zetten. Ik heb zowel in werk als privé voordeel gehad van deze masterclass en raad iedereen die wil ontwikkelen hem zeer aan!"


      Ilona Evers
      HR manager

      "Een training die iedereen eigenlijk een keer gevolgd moet hebben. Inspiratie, inzicht, motivatie, analyse, zelfanalyse, tips, advies, uitdaging, spanning! Allemaal zaken die terugkomen in dit traject. Ook al heeft iemand al heel wat trainingen gevolgd deze masterclass geeft je echt nieuw inzicht en inspiratie. Maak er tijd voor vrij en je krijgt heel wat mooie bagage voor terug!"


      Hans Huiskes
      Hospitality professional

      "Mooi is het resultaat van de collega’s leidinggevende bij Prisma dat zij hun onbewuste kwaliteiten nu laten zien. Ik geloof erin dat als het gehele management en primair proces deze training volgt er een nog gezonder en plezieriger werkklimaat ontstaat wat ten dienste komt aan onze cliënten en hun netwerk (dienstbaar in je eigen omgeving). Marco hou vol, je maakt mensen gelukkig(er)."


      Henk Moerenhout
      Accountmanager WMO West Brabant voor Stichting Prisma

      "Aanradertje! Goede interactieve training met leuke enthousiaste trainers. Goede inzichten met praktijkvoorbeelden die je aan het denken zetten. Door de interactie werd ook de theorie in de praktijk toegepast en geoefend. Inspirerend!"


      Corina de Rade
      RPS, Teamleider Labcoördinatie

      "Training krijgen van Marco maakt mij elke keer weer enthousiast. Met name door zijn energie, humor, ondersteunende armgebaren en mimiek. Door zijn ‘grote/sterke’ verhalen en pakkende anekdotes voelt het alsof ik er bij ben geweest en het op dat moment beleef. Daardoor kan ik het makkelijk onthouden en beter verder vertellen."


      Janneke van Wijngaarden
      HR manager IKEA

      "Het heeft echt mijn focus verlegd naar de zaken die er echt toe doen, de bewustwording van mijn rol als leider en natuurlijk de ‘geketende olifant’! WOW!!"


      Desireé Onderwater
      Horeca onderneemster

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2025 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2025 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest
      Op onze website worden analytische cookies gebruikt, zodat we het gebruikersgemak van onze website kunnen verbeteren.OkéMeer lezen