• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Hospitality Fit Jaarprogramma
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Door de ogen van de consument!

Belevingsverslag

Aan de slag als mystery guest?

Schrijf je hier in!

Meld je hier aan

Verwar onze verslagen niet met het traditionele Mystery Shopping!

De bedrijven waar wij mee samenwerken, willen graag feedback ontvangen over hoe jij als consument het contact met hen hebt ervaren. Hierbij staat vooral de emotionele beleving centraal. De feedback geeft dus vooral waardevolle info over hoe de consument zich voelde.

Uiteraard verschaffen wij een duidelijk format zodat de mystery guest een waardevol rapport kan opstellen.

Onze opdrachtgevers gaan zeer serieus met onze verslagen om.
Onze belevingsverslagen zijn een waardevolle tool bij het optimaliseren van de gastvrijheid en de beleving van consumenten. Ze geven inzicht in hoe de consument de gastvrijheid ervaart én helpen bij het creëren van een klantgedreven mindset. Onze verslagen worden ingezet voor trainingsdoeleinden.

The way the customer feels is always at the centre of the customer experience!

Onze opdrachtgevers zijn succesvolle en ambitieuze bedrijven die gastvrijheid en klantbeleving hoog in het vaandel hebben staan!
Onze opdrachtgevers zijn bedrijven die het al goed doen in hun branche, maar continue scherp willen blijven om het verschil te kunnen blijven maken. We zijn er dan ook niet om mensen onderuit te halen of om de focus op negativiteit te hebben. Dat kan namelijk iedereen!

We willen onze opdrachtgevers juist helpen om (nog) beter te worden. We zien onszelf als de medespeler van onze opdrachtgevers en willen hen helpen om (nog) betere resultaten te kunnen creëren.
Onze insteek is kritisch en constructief

De beleving van de klant
Wat onze opdrachtgevers graag willen weten is:

  • hoe jij jouw bezoek als klant hebt ervaren,
  • of je op basis van jouw bezoek graag weer terugkomt,
  • in welke mate je het bedrijf aan zal raden aan vrienden, kennissen en familie,
  • én waar de verbeterkansen liggen!
Als er al een geheim voor succes is, dan is dat wel het vermogen om te kijken door de ogen van de consument!

Een goede mystery guest voldoet aan een aantal criteria:

  • kan zijn of haar beleving onder woorden brengen
  • levert een net verslag in
  • is eerlijk en betrouwbaar
  • komt zijn/haar afspraken na
  • is goed bereikbaar
  • is kritisch maar opbouwend
  • wil zich graag inzetten om de klantbeleving van onze opdrachtgevers omhoog te halen
Vergoeding
De vergoeding is afhankelijk van de opdracht. Soms betreft het een kledingwinkel waar je het gekochte product mag houden of korting krijgt als je het product wilt houden.
En soms betreft het een Doe Het Zelf winkel of een horeca gelegenheid. Ieder bedrijf heeft weer een andere vergoeding.
Daarnaast is er een vergoeding voor het maken van het verslag en die is afhankelijk van de grootte van de opdracht.
Er is dus geen standaard vergoeding.Voordat je een opdracht aanneemt, communiceren wij altijd de vergoeding voor die opdracht met je, dus je staat nooit voor verrassingen en je kunt altijd zelf kiezen.

Mystery Shopper worden?

Lijkt dit jou leuk en herken jij jezelf in deze criteria? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Meld je hier aan Ik wil meer weten over jullie

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2025 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2025 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest
      Op onze website worden analytische cookies gebruikt, zodat we het gebruikersgemak van onze website kunnen verbeteren.