• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Hospitality Fit Jaarprogramma
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Geen open deuren. Wel open monden.

Marco Gala

Spreker over klantbeleving & hospitality

Inspirerende spreker

Energie, humor en beleving met inhoud.
Marco laat je publiek voelen waarom klantbeleving bij gevoel begint en eindigt in gedrag en resultaat.
Zonder slides-overload. Maar mét verhalen die blijven hangen.
Boek Marco als je wil dat mensen morgen anders doen.

.

.

Waarom Marco

  • 20 jaar beleving & leiderschap, van frontline tot boardroom

  • 13 landen, 250.000+ mensen live meegekregen

  • Cases met Accor, ING, De Beren, The Harbour Club, IKEA

  • Show, don’t tell: mini-oefeningen die de zaal laten wisselen van perspectief

 

 

Beleving is zeg maar ons ding!

Presenteren of trainen over klantbeleving moet natuurlijk een beleving op zich zijn.

Alleen dán is het geloofwaardig!

Ben je op zoek naar een spreker die meer doet dan op een grappige manier open deuren intrappen over klantbeleving?

Zoek je een spreker die zelf op internationaal niveau met zijn poten in de klei heeft gestaan?

Het liefst een spreker die de laatste decennia de klantbeleving bij vele succesvolle organisaties in verschillende werkvelden en op 4 verschillende continenten heeft verhoogd door het ontwikkelen en faciliteren van transformatie-trajecten?

Mag het een energieke spreker zijn die niet gek is op powerpoint en je liever op het puntje van je stoel houdt door pakkende storytelling, inspirerende praktijk inzichten en fun?

Is dit wat je zoekt voor jouw event?

Neem dan contact op!

.

"Je bijdrage is super hoog gewaardeerd door de deelnemers met een 9,1! Dank voor je mooie bijdrage." - Skipr Events.
Meerdere keynote topics

Meest geboekt

  • “Stop met gedrag trainen. Fix eerst het gevoel.”
    De shortcut naar betere service, cultuur en cijfers.
    .
  • “Van service naar beleving: zo wordt ‘gewoon goed’ legendarisch.”
    Tools & rituelen die elke klantinteractie opliften.
    .
  • “Sfeerkrachtig Leiderschap: laat je team het verschil voelen.”
    Leiderschap dat energie geeft in plaats van energie kost.
    .
  • “Van moeten naar willen: hoe je intrinsieke motivatie ontgrendelt.”
    Psychologie in gewone-mensentaal, toepasbaar morgen om 09:00.

 

.

.

Formats voor een eductatieve beleving voor grote groepen

  • 30–90 min keynote

  • ½ dag deep-dive

  • hele dag met pakkende combi van educatie, empowerment en entertainment

 

.

BOEK MARCO

.

CHECK DE BESCHIKBAARHEID

.

.

Geen open deuren. Wel open monden.

Spreker over hospitality en beleving

Graag contact i

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2025 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2025 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest
      Op onze website worden analytische cookies gebruikt, zodat we het gebruikersgemak van onze website kunnen verbeteren.