• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Masterclass Heartset
  • Incompany
  • Open events
    • Masterclass Heartset
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Customer experience bepaalt jouw succes

Klantgedrevenheid

Buiten winnen is binnen beginnen

'Customer Experience' bepaalt uw succes

Dat de beleving van uw consument (gast, klant of cliënt) uiteindelijk het succes van uw onderneming bepaalt, is al door vele onderzoeken duidelijk geworden, en inmiddels algemeen bekend in het bedrijfsleven. Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, klanttevredenheid, etc zijn termen die op menig website als kernwaarde worden genoemd.

Klantbeleving draait om het blij maken van uw klant.
Het optimaliseren van de klantbeleving

Haal de pijn weg

De totale beleving van de klant wordt niet alleen gevormd door de rationele beleving (feitelijke waarneming), maar vooral door de EMOTIONELE BETEKENIS (het gevoel) die eraan gekoppeld wordt. Dit is een complex innerlijk proces dat voor iedereen anders is en daarom lastig te ‘managen’ is.

Onderzoek wijst uit dat emoties een enorme invloed hebben op onze keuzes en ons (koop)gedrag. Een prettig gevoel willen we vaker ervaren. Als klanten een goed gevoel bij uw bedrijf hebben, komen ze graag terug. Onze klanten willen graag iets beleven. Daar willen ze ook voor betalen.

Nog geregeld constateer ik dat bedrijven voornamelijk klanten willen trekken door ‘hun zaakjes voor elkaar te hebben’. Bij veel bedrijven zie ik dat er een vast patroon is ingeslopen dat zich richt op checklijstjes, een soort afvinklijstjes. Inkoop gedaan?… check… genoeg mensen ingeroosterd?… check… producten netjes uitgestald?… check… etc. etc. Deze bedrijven zijn vooral taakgericht, maar daarmee zijn we er kennelijk nog niet…

Klantbeleving gaat om het blij maken van uw klant. Hoe blij?

Zo blij dat ze op basis daarvan graag terugkomen en uw bedrijf aan anderen aanraden.

Wat dacht je hiervan?

Wilt u ook meer meer loyale klanten, die meer besteden? Meer teamspirit en de neuzen dezelfde kant op? Meer passie en betrokkenheid in uw team? Meer medewerkers die zich als ambassadeurs opstellen? Meer consumenten die fans worden en uw bedrijf aanraden? Twijfel dan niet en neem contact met ons op! Ook voor vragen bent u uiteraard van harte welkom! Lorem ipsum dorlor sit amet, lorem ipsum dolor sit amet.

Ja, ik ga het doen ik wil eerst meer weten

Maak er MEER een ervaring van!

  • Meer (LOYALE) KLANTEN, die meer besteden
  • Meer TEAMSPIRIT en de neuzen dezelfde kant op
  • Meer PASSIE en BETROKKENHEID in uw team
  • Meer medewerkers die zich als AMBASSADEURS opstellen
  • Meer consumenten die FANS worden en uw bedrijf aanraden

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2023 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2023 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest