• Door naar de hoofd inhoud
klantbeleving - iederaan kan het klantbeleving - iederaan kan het
  • Ambassadeurs
  • Wijzelf over ons
  • just some stories
  • inloggen Mystery Shopping
  • Contact
  • InHouse
  • Open events
    • Hospitality Mastery
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
Hospitality Mastery
in a Day
  • Incompany
  • Open trainingen
    • Hospitality Mastery
  • Mystery Shopping 3.0
    • Mystery shopper worden?
  • Inspirerende Spreker
  • Testimonials
  • Contact
  • Blog
Next level hospitality in jouw organisatie

Hospitality Mastery Day

Bewezen tools om een Next Level hospitality cultuur te bouwen

Hospitality Mastery

De uitbraak van het coronavirus heeft een grote impact gehad op vele aspecten van ons leven. De economie heeft het in de laatste decennia nog niet eerder zo zwaar gehad. De afgelopen maanden waren een rollercoaster van emoties en de wereld zal er waarschijnlijk anders uit zien als deze crisis eenmaal onder controle is. Menselijke emoties, interacties en connecties zullen meer centraal staan dan ooit tevoren.

De winnaars zijn die organisaties die deze slag nu al kunnen maken. Maar hoe bouw je bijzondere relaties in een tijd waarin alles draait om veiligheid en hygiëne? De nadruk ligt nu vooral op protocollen, regels en voorschriften en dat doet iets met je bedrijf. De emotionele beleving staat zwaar onder druk en dat maakt het er niet makkelijker op.

Deze ééndaagse masterclass is dan ook voor ambitieuze leiders die beseffen dat het bij hen begint, die open staan om zichzelf opnieuw uit te vinden en op zoek zijn naar manieren om hun leiderschap te verbeteren. Je krijgt deze dagen praktische inzichten waarmee je meteen aan de slag kunt. Het gaat om echte verbinding en authenticiteit. Wie moet jij zijn als leider om de gewenste klantbeleving te realiseren?

Geen zweverig verhaal, maar keiharde wetenschappelijke inzichten in begrijpelijke taal gemixt met intensieve leerervaringen die je nooit meer zult vergeten!

Yes ik wil mij inschrijven! Vertel mij eerst meer...

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.

Lees verder


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Testimonial

Marco heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor als onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco van harte aan als trainer, hij is een expert op het gebied van klantgedrevenheid, gastvrijheid en klantbeleving.


Carina Priesman

Country Project leader Enhanced Customer Experience at IKEA Group

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.

Lees verder


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Testimonial

Wij, Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, hebben een gastgerichtheid traject gevolgd bij Klantbeleving met trainer Marco Gala Molina. Tijdens het plannen van de trainingsdagen, verbaasde het ons, dat leidinggevende 2X zoveel bijeenkomsten hadden dan onze medewerkers. Waarom? Gaande de training kwamen we erachter dat we een juiste Mindset moesten creëren. We vonden allen dat Marco met duidelijke, alledaagse voorbeelden kwam, waarin we ons herkenden. Hij was erg enthousiast en we bleven geboeid naar hem luisteren. Het was een niet alledaags gastgerichtheid traject. We delen nu onze WOW- en TV- momenten. Ook hebben we geleerd om de niet WOW- en TV- momenten om te buigen in positieve momenten. Door dit gastgerichtheid traject hebben wij handvatten gekregen om onze gasten met plezier terug te laten komen en ons (hopelijk) zullen aanraden bij derden. Wij zullen de gastgerichtheid trainingen van Marco zeker aanraden bij anderen.


Gerda ter Heerdt

Den Daas Recreatie, Thuishavens.nl, P&O

Transformeer jouw organisatie

Een dag vol inspiratie en praktische tools

Je ontvangt de masterclass van onze master-trainer Marco Gala Molina, persoonlijk. Al op 26 jarige leeftijd stuurde hij een succesvol internationaal team aan van meer dan honderd mensen dat niet alleen memorabele klantbelevingen realiseerde maar daarbij veel waarde toevoegde in het leven van de klanten. Marco heeft dus zelf met zijn poten in de klei gestaan en jarenlang samen met zijn team het verschil weten te maken.

Als geen ander weet hij mensen écht te raken! Al ruim 15 jaar verdiept hij zich in hospitality, leiderschap en menselijk gedrag. Inmiddels heeft hij met zijn team duizenden leiders van succesvolle bedrijven over de hele wereld getraind op het gebied van leiderschap en hospitality. Zijn succesvolle aanpak is vooral uniek door een pakkende combinatie van inspirerende metaforen, subtiele confrontaties, psychologische inzichten en creatieve activiteiten. Dat maakt deze masterclass tot een waardevolle educatieve belevenis voor de deelnemers. Marco heeft meerdere inspiratiebronnen wereldwijd die hem helpen zijn kennis, inzichten en energie op dit hoge niveau te houden. Hij weet dan ook bij elke training uitzonderlijke resultaten voor alle deelnemers te leveren.

Yes ik wil mij inschrijven!

Transforming the world of Hospitality

Wij werkten de laatste 10 jaar voor allerlei organisaties wereldwijd. Wereldwijd zien we naast de enorme opmars van de digitalisatie een toename van de behoefte aan personalisatie. De 'human touch' wordt schaarster en dus nog waardevoller. We ontwikkelden transformatie trajecten om de menselijke factor te verhogen en faciliteerden trainingen in 3 verschillende talen. Onze aanpak bleek wereldwijd in allerlei culturen en voor allerlei organisaties, groot en klein, goed aan te slaan en mensen te inspireren om anders te kijken, anders te zijn en anders te doen. Uiteraard hebben we er ook enorm veel van geleerd en die learnings brengen we in deze masterclass in.

Ik wil contact opnemen Ik wil eerst meer informatie
Hospitality Mastery Day

Draaiboek

Data 2020

  • Woensdag 1 juli 2020
Ik wil mij inschrijven
Geef mij eerst meer informatie

Hospitality Mastery Day

Van 10.00u - 17.00u
  • Hand - Brain - Heart
  • Make a difference
  • X-factor
  • Raving fans
  • Employee engagement
  • Firelighting & trust
  • Hospitality cultuur bouwen
  • Transformation

Hospitality Mastery Day

  • Je ontdekt hoe je het verschil maakt bij jouw klanten
  • Je krijgt alle beproefde tools om jouw mensen naar een next level te brengen
  • Niet hoeven luisteren naar academisch gezwam, maar een hele dag écht beleven
  • Leren van iemand die zowel de kennis als de ervaring zelf heeft
  • Diepgaand sparren met gelijkgestemden uit verschillende werkvelden
  • Eindigen met een tas vol transformatieve inzichten en direct toepasbare tools
950,00,-
*Of betaal in termijnen
Ik wil mij inschrijven

Schrijf mij in


    Neem contact op

      Blijf op de hoogte

      [yikes-mailchimp form="1"]

      Copyright © 2021 · Genesis Framework · WordPress · Log in

      Klantbeleving | 3009 MD Rotterdam | +31 (0)10 222 35 48 | info@klantbeleving.nl

      Copyright 2021 Klantbeleving

      Privacy Disclaimer | Klachtenregeling

      © 2021 Klantbeleving. Made with ♥ by Virtuele Helden

      Klantbeleving Facebook
      Klantbeleving Pinterest